Alla inlägg under januari 2012

Av Rebecca - 22 januari 2012 00:28

Idag har jag kört runt i världens skitväder; snö på tvärsan. Det är Skånes landskapsväder. Väldigt läskigt eftersom man ser mycket sämre. Men, man ska öva på allt,och nu har jag fått känna på det. Jag fick till och med köra Angelica till hennes fotbollsmatch. Det var scary. Hon är den enda som har åkt med mig utom pappa, så det kändes lite konstigt.


Matchen gick dåligt idag. De förlorade med 5-0 till slut. Det var damslutspel i futsal, och hade vi vunnit matchen hade det blivit semifinal i Falun. Menmen, man kan inte vara bäst hela tiden. Det räcker att vi är bäst på elvamanna =) Gothia bevisade ju det.


SeS

Av Rebecca - 19 januari 2012 00:17

Jag har ju inte bloggat på en halv evighet. Vad är det med mig? Vet inte varför jag inte har skrivit. Är i alla fall sugen nu, så ska göra det.


Jag har fysikprov på fredag. Lagom kul. Men det första av de två kapitlena har jag pluggat på nu, och det är okej. Det andra kapitlet är jättekort och inte heller så svårt. Rörelsemängd och gravitation. Hoppas det går bra. Sitter faktiskt och pluggar just nu. Jag tänker som bäst sent på kvällen. Inte så bra om man jämför med resten av samhället. DÅ ska man vara pigg och glad klockan åtta på morgonen.


Jag har inte tid att skriva mer nu, men jag är igång igen i alla fall.


SeS

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards