Alla inlägg under mars 2012

Av Rebecca - 22 mars 2012 11:26

Som jag tror att ni ser så har jag inte bloggat på väldigt,väldigt länge. Jag har helt enkelt haft fullt upp. Det har jag visserligen nu också, men jag blev så sugen att jag klämmer in ett par rader innan jag sticker till skolan.


Så här är det: Jag ska till USA på söndag! Japp, superglad är jag. Vi ska ditt med klassen i nio dagar. Det är såå skönt att äntligen komma iväg. Vi har jobbat r*ven av oss i två år, så vi har väl förtjänat det.

Vi ska bo på två universitet i New York. Delar av dagarna ska vi gå med studenterna i deras vardag, delar ska vi vara tvättäkta turister och shoppa och turista oss allmänt.


Men, innan det ska jag på tväling med GF Näset igen. Förra tävlingen gick över förväntan, men denna gången är lagen bättre eftersom man måste ställa upp i alla tre grenarna. Det kommer bli en superrolig resa och allt hade varit perfekt om vi inte hade behövt vara på Lingvallen kl 8. Jag måste upp vid sex. En lördag!


Nu måste jag sticka till skolan.


SeS

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards