Alla inlägg den 20 december 2011

Av Rebecca - 20 december 2011 15:52

Ush vad det var länge sedan jag bloggade. Nu känner jag mig helt lat. Dags att skriva igen. Idag (typ) börjar mitt jullov så nu känns det äntligen som jag har tid. Har haft supermycket att göra de senaste veckorna. Egentligen slutar vi imorgon, med kyrkan, fika och julklappsleken. Ska bli mysigt.


Nu är det bara fyra dagar till julafton. MYS!!! Jag älskar de sista dagarna innan jul, typ det bästa på hela året. Man bakar och gör godis, packar in paket, klär granen, pyntar, rimmar, lagar mat, lyssnar på julmusik och går klädd i myskläder och tomteluva medan man äter pepparkakor, godiset man nyss bakade och dricker julmust. Kan det bli bättre? Bara för det behövs här en julbild:


Perfekt!


SeS

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards