Alla inlägg den 3 december 2014

Av Rebecca - 3 december 2014 23:56

Idag har jag gjort om färgerna på bloggen till lite mer jul- och vintertema. Känns bättre. Och har bytt fråga också. Strålande!

I söndags var det dags för julpyntning, och som jag julpyntade sen. Mitt rum är verkligen inte stort, men det är nu proppat med härliga tomtar, ljus och annat mysigt:


 

Min fantastiska kalender som men fantastiska farmor fyller med Geisha varje år. Tänk att vakna morgontrött, bara sträcka upp handen och serveras choklad. Genialt!


Min minijulgran. Är ca 50 cm hög, och är allt jag frå plats med. Ett paket står redan under den!


   

Två av tomtarna som bor i min bokhylla. Haha, fick ni en bra bild av vad jag gillar att läsa också: historiskt fantasy och läkargrejer.. =)


Jag passade också på att dekorera korridorsköket, men det har jag inga bilder på. Blev inte så mycket där, för det mesta är här inne. Jag älskar julen!


SeS


Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards