Alla inlägg den 5 mars 2016

Av Rebecca - 5 mars 2016 23:13

Idag skulle vara en ganska lugn dag, men min brist på röst talar för motsatsen.
Åtminstone tog vi sovmorgon ända till nio innan vi tog en härlig långfrukost. Så välförtjänt! Sen bar det av till ishallen för det näst viktigast man gör på tävling (efter att tävla) nämligen heja på alla de andra Malmöiterna. Och hade vi en bra dag eller? Våra åkare var fantastiska, och J, som tävlade för första gången, var enastående och vann hela sin tävling! Inte nog med det, han blev erbjuden en plats i kvällens Skate and smile-show. Så häftigt! Så kvällsplanen blev snabbt spikad: skridskoshow ikväll.
Så vi hittade något italienskt pizzahak i pausen mellan tävling och showen, innan vi gick tillbaka till ishallen.
Showen var riktigt intressant. Det var en trevlig blandning av fina program, minnesvärda effekter, knasiga nummer och moderna tolkningar. Min favorit var nog ett äldre par som gjorde ett enkelt med känslosamt program med Let it be där de förmedlade att bara för att man blir gammal och stel är det inte slut på det man älskar.
När det var slut var det rakt hem. Nu ska jag plugga lite innan sova. Tidig morgon och tävling imorgon.

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards