Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Rebecca - 20 oktober 2009 22:24

Jaaaaa! Höllviken spelade lika och har vunnit damjuniorserien. Hurra! På fredag ska vi till Gävle och spana in när de gör upp i SM. Spännande! Hur kallt är det i Gävle?


Idag skulle jag ha pluggat NK men sket i det och kollade på Smallville istället. Dumma mig! Jag kommer att få sota för det om två dagar på provet när jag sitter där och inte vet vad osmos är för något. Nu ska jag gå och lägga mig. Jag börjar skolan 07.55 imorgon vilket betyder att jag måste gå upp kl 6. Dööö! SKulle ha gått och lagt mig för en timme sen...


Förkylningen är på väg bort iaf. Det är tur. Annars hade jag blivit assjuk på matchen idag. Vi frös som f*n! Det är sagt att rollerna för musikalen kommer upp på torsdag. Jag längtar så mycket!!! Hoppas jag kom med!


SeS

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards