Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Rebecca - 29 oktober 2009 20:47

Det är så najs. Jag har bara slappat, varit inne på datorn och myst i en vecka snart! Förutom de ansträngande uppgifterna ovan har jag spelat spel idag. Haha! Jag spelade 'nya finanas' med min syrra. Jag vann överlägset. När vi slutade hade hon en skuld till mig på 720 000 kr. Jag äger! Just nu spelar vi monopol och det är ganska jämt... Jag vinner lätt. Angelica har Norrmalmstorg och lite sånt, men jag har annat bra. Tyvärr åker jag i fängelse jämt och ständigt... Egentligen spelar vi inte just nu, Angelica är på träning,(VA?? Säger du det??) men när hon kommer tillbaka ska vi spela färdigt.


Jag har dessutom hunnit med en hel del filmtittande. Mitt mål för vilka filmer jag ska ha sett innan lovet är slut ser ut så här:

1. Se färdigt Caspian, prins av Narnia.

2. Se Häxan och Lejonet

3. Se alla Sagan om ringen

4. ...och så många Smallville jag hinner.


Nu har jag lyckats med mål 1 och 2. Kan man lyckas med det sista?? Jag har sett ett par stycken i alla fall. Dessutom har jag sett ett avsnitt BardaSkrattande, ett Mentalist, ett NCIS + lite annat smått och gott.

Jag vill så himla gärna bli skådespelerska. SÅÅÅÅÅ Mycket!!! Är det bara jag som tittar på film och önskar att jag fick vara där och spela in? Jag är nog lite knäpp... Men alla ska vi ha drömmar! Min enda filmroll är i Wallander Tjuven. Ni kan kolla själva! Jag är med i scenen för fotbollsinvigningen. Jag har en klarblå jacka och svart mössa. Min insats till filmhistorien! När vi spelade in den var det typ 50 minusgrader och lerigt och skitigt och riktigt eländigt, men jag älskade det. Vi var uppe kl 5 och inte hemma förrän , men jag brydde mig inte. Det var något av det häftigaste jag någonsinn har varit med om. Är det någon som behöver en ivrig 16årig skådespelerska någonstans i Skåne, så står jag till ert förfogande. *liten bugning*


Vilken dag är det Halloween? Alltså vilken dag kommer de söta små barnen utklädda till spöken och vill ha godis? Vi har haft en livlig disskusion om det här hemma. Någon som vet?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards