Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Rebecca - 8 januari 2010 23:34

...jag skrev här. Vi har haft så mycket att göra att jag håller på att bli tokig. Nu börjar skolan igen, på måndag, och gympan sätter igång igen. Jag kommer nog att dö av överstressning.


Jag stör mig på att jag har börjat skriva slarvigt. Det är så irriterande. Jag hoppar över bokstäver och skriver fel hela tiden. Det är nog för att jag har börjat skriva snabbare. Då blir det slarvigare.


Jag har börjat med två saker under lovet:

1. Jag har börjat rita manga. Okej, inte börjat, jag har gjort det innan också, men jag har satt igång igen. VI får se hur det går. Om scannern börjar fungera kanske jag kan lägga upp en bild...

2. Jag har börjat spela MS Röj. Okej, jag har inte börjat med det heller. Klart att jag har spelat det innan, men nu har jag blivit riktigt bra på det.(Tycker jag)

Jag har alla rekorden på vår dator

Enkel: 10

Medel: 50

Svår: 170

Någon som har bättre? Jag hittade några klipp på youtube där folk gör svår på typ 40 sek. Helt sjukt!


SeS

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards