Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Rebecca - 25 januari 2010 23:49

Var konståkning idag, gång nr 2! Yeah! Jag ramlade åtta gånger varav ett var ett riktigt magplask. Shit vad ont det gör att ramla på isen. Man kanske borde använda rullskridskoskydden, handleds, knä och armbågs. Jippi! Jag kommer att se ut som ett fån. Jag gjord nytt rekord på piruett, nästan fyra varv *stolt*.


Jag har fortfarande inte jobbat ikapp all matten. Suck. Jag har studiedag imorgon så jag ska fösöka fixa det då. Dessutom ska jag göra engelskaföredrag, fysikuppgifter, kemiuppgifter och spanskaläxan. Studiedagar are not what they used to be...


SeS

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards