Alla inlägg under oktober 2009

Av Rebecca - 18 oktober 2009 16:54

Nu är det slut på helgen. Skola imorgon. Och så måste man plugga. Har astråkigt idrottsprov imorgon om aerob och anaerob träning. Döööö! Sen har vi NK (naturkunskap) prov på torsdag. Måste plugga inför det också. Men det är iaf ganska enkelt.


Dessutom,,, tada! Jag är förskyld!!! Shit! Jag hatar att snoret rinner hel tiden. Jag går runt med en toarulle i fickan. Vänta lite, jag ska bara snyta mig... Så, färdig. Den här gången ser snoret iaf hälsosamt ut. När jag var i Oxford förra sommaren var det serietidnings-grönt. Äckligt!


Höllviken(syrrans fotbollslag) spelade seriens näst sista match igår. Vinner dem eller spelar lika sista matchen (på onsdag, tror jag), så vinner dem hela serien!Tungan ute Det är sketakul. De är F15 och spelar i damjunior div 1. Och dem håller på att vinna den!


Nu måste jag gå och läsa lite till om hur man tränar utan syreFörvånad

Hejdå

Av Rebecca - 17 oktober 2009 16:16

Tänkte göra en liten presentation av hur mitt liv ser ut just nu och vad som kommer läggas upp här:


1. Jag går på Malmö Borgarskola. Det kommer ni definitivt att få höra om.


2. Jag är gymnastiktränare. Mina små 4-åringars utveckling kommer tas upp.


3. Hur det går för min lillasysters fotbollslag.


4. Hur tråkigt det är att pendla en timme med buss varje dag varannan vecka.


Optemist eller pessemist? Jag är helt enkelt en optimistisk realist med ett och annat pessemistiskt uttalande

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards