Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Rebecca - 8 februari 2011 14:57

Ja,idag är jag på bra humör. Vet inte riktigt varför, men i alla fall har jag inte varit sur på någon idag. (Jag-är-förbannad-på-dig-minister blev jag utsedd till av Hakim en lunch precis efter en samhällslektion. Han utsåg sig själv till kurdminister och Leo till onödighetsminister på samma gång).


Anledningar till att jag är glad:

1. Jag var med i en mattetävling som inte gick rakt åt skogen

2. Ingen samhälle, se 1

3. Ingen kemi, se 1. Det bra med det var att jag inte hade gjort läxan, och slapp kontroll på det.

4. Träning ikväll

5. Inte tonvis med läxor till imorgon ("bara" högskolematte)

6. Jag ska till min matteelev och jobba extra, det är kul

7. Jag ska till min matteelev och jobba extra, jag tjänar pengar

8. Jag har umgåtts väldigt lite med Leo

9. Jag slutade ganska tidigt

Som ni ser finns det många småsaker att vara glad över. Man måste inte alltid vara deppig bara för att det är vardag. Man kan alltid hitta något som är bra!


En negativ sak, tyvärr. Matte E provet sket sig fullständigt och jag sitter med mitt första G sedan grundskolan. Funderar på att kasta ut skiten på utökat...


SeS

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards