Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Rebecca - 16 februari 2011 23:01

Inte bara för att det är torsdag om en timme, utan för att det har känts som torsdag hela dagen. Varför, för det är nästan fredag imorgon! Vi har studiedag på fredag, så därför är imorgon sista dagen innan lovet, vilket logiskt borde vara en fredag. Därför!


Jag tjänar en förmögenhet på att vara matte/spanskalärare. På två veckor jag tjänat över fem hundra spänn. *Lycklig*.


Jag är pissförkyld och sur. Har kemiförhör imorgon på något som jag tror att jag kan. Är inte riktigt säker... måste plugga mer.


Började att träna på axel i tisdags på konståkningen. Kul, men svårt. Jag sög hårt, eftersom så fort jag försöker göra något svårt så låser kroppen sig. Klarade inte ens en vanlig trea än jag tänkte på axel. Jaja, någonstans ska man börja...


SeS

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards