Alla inlägg den 8 november 2010

Av Rebecca - 8 november 2010 23:02

Ja, ni fattar nog. Läxor! Vissa är ingen stress på, som den ena matteläxan till imorgon. Vissa är lite mer stress på, som kemiprovet på torsdag och spanskarbetet till fredag. Vissa är kollosal-mega-panikartad stress som den andra matteläxan till imorgon och svenskateatern till på måndag. Shit! Vi ska göra en teater av en isländsk saga från medeltiden. Vi kommer dö.


Konståkningen idag gick allmänt bra och jag är jättenöjd. Jag lyckades med treavalser på båda fötterna vilket jag aldrig har klarat innan.


Chuck Norris ger giftek utslag.


SeS

Av Rebecca - 8 november 2010 00:04

Orka... Fats jag är ganska utvilad och har gjort en stor del av läxorna (inte alla). Att MFF vann ikväll gjorde inte slutet på lovet sämre heller. Heja di himmelsblå!


Jag hatar min högskolematteläxa. Kan typ hälften om ens det. Som tur var fick vi varsin matte E bok innan lovet så att vi kunde titta på de komplexa taleni den också. Förstår faktiskt lite mer nu.


Chuck Norris kan tända en eld genom att gnugga två iskuber mot varandra.


SeS

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards