Alla inlägg den 13 november 2010

Av Rebecca - 13 november 2010 00:43

Tränade igår, vilket blir i torsdags och gjorde två nya grejer, dels piruett på en fot, dels treahopp. Det var iktigt kul och gav helt nytt liv åt en träning som ändå inte är tråkig. Jippi!


Jag fick MVG på fysikprovet jag skrev fredagen innan lovet, och det är grymt skönt. Skrev dessutom ett kemiprov igår som kändes ganska bra.


Idag är det många som har jobbat med sina svenskafilmer under lektionstid, så närvaron har varit bristande. Vi håller på med ett grupparbete i litteraturhistoria på svenska. Jag och min grupp ska filmatisera en nordisk gudasaga. Jag skev manuset och den blev riktigt rolig. Det är i grunden sagan: Mjölner är stulen.

I alla fall har jag under en håltimme idag agerat statist när två av mina klasskompisar gifte sig.    Det var kul, men svårt att hålla sig för skratt.

Imorgon ska vi filma vår. Vi får se hur det går...


Chuck Norris knows Victoria's secret.


SeS

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards