Alla inlägg den 17 november 2010

Av Rebecca - 17 november 2010 22:58

Gick och la mig "i tid" som det heter, igår och vaknade tröttare än någonsinn idag. Kanske ska jag gå och lägga mig sent, kanke är det ett budskap?! Knappast, jag är nog bara ovanligt trött. Borde gå och lägga mig nu, klockan är över elva.


Idag då? Lekar på idrotten, prov på engelskan, grupparbete på svenskan, repetition på matten, hårt arbetande på andra matten. Inget kul egentligen. På gympan idag var jag ensam ledare efter ett missförstånd, men det kom bara sju barn så det var lugnt.


På talom missförstånd: Jag borde ha sett Harry Potter på permiären idag. Varför gjorde jag inte det? För att dj*vla missförstånd mellan min syrra och våra kompisar. Angelica sa att vi skulle se den kloclan 18.00 och då hade jag inte hunnit eftersom gympan slutar en kvart innan det.

Sen visar det sig att de inte alls skulle gå klockan sex utan klockan nio istället. Det hade jag hunnit till, men nu är jag utan biljett. Grr!!

Jag ska se den på fredag istället.


Därför ett HP-skämt idag:

Om du skulle lägga ett av Chuck Norris hårstrå i ett polyjuiceelexir skulle den explodera. Det kan inte finnas två Chuck Norris.


SeS

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards