Alla inlägg den 7 december 2010

Av Rebecca - 7 december 2010 22:28

Exakt, jag har de mattionella proven imorgon... alltså nationella proven i matte D. Lagom kul.Har nu suttit och tittat igenom varenda sida och sagt till mig själv "Det här kan jag!" helt enligt min lärares order. Kul   


I dag hade jag mattehjälpen för andra seriösa gången. Eftersom nationella ligger den här och nästa vecka såvar det många där idag. Vi var fyra lärare som jobbade i ett streck i en och en halv timme. Pust! Men det var riktigt kul. Den som sa att "Det svåraste som finns är att lära en samhällare matte B" har helt rätt. Har nog aldrig stött på någon med så lite förståelese i hela mitt liv.


Luckan idag, nr 7, innehåller en av mina favoriter. Den är också min systers favorit och eftersom att hon har namnsdag idag så får hon den till sin ära. Försök hänga med!


SeS

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards