Alla inlägg den 15 december 2010

Av Rebecca - 15 december 2010 23:37

Vi åkte skridskor på skolgympan idag, på Stortorget. Det var riktigt kul. Isen sög, men annars gick det bra(jag fattar inte hur det är möjligt att anlägga en is som lutar...) Det är jättekul att se de som aldrig har åkt skridskor att försöka ta sig runt på isen. Skadeglädje, ni vet.


Lucka femton innehåller också en låt jag inte kan, finns en anledning till det: har inte i närheten av rösten som krävs. Men hon hon sjunger här har en underbar röst!


SeS

Av Rebecca - 15 december 2010 00:06

Jag klarade nästan flip idag på konståkningen. Eller, nästan och nästan. Jag kom typ halvägs, men det är mer än vad jag gjort tidigare! Flip är ju ett riktigt hopp!


Har skrivit manus till svenskan hela dagen ocj blevklar nu. Äntligen! Undra om Isabell har gjort något alls...


Dagens lucka, fjorton, innehåller en försenad visa från Lucia, staffansvisan, fast i en underbar variant:


SeS

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards