Alla inlägg den 5 november 2011

Av Rebecca - 5 november 2011 00:25

Idag har jag verkligen ställt till det för mig själv igen. På konståkningens off-ice lyckades jag att stuka foten, och inte någon liten stukning heller. Fotknölen har svullnat upp i dubbel storlek! I don't like! Ingen isträning blev det, begripligt nog. Detta är anldeningen till att man inte tränar på fredagar...


Innan idag var jag hos farmor och spelade Rummikub med henne, Angelica och min kusin. Jag känner nästan ingen i min ålder som spelar rummikub, men det är jättekul. För en gångs skull vann jag (brukar inte hända), så jag är nöjd. Dessutom fick vi jättegod middag, panerad torsk och potatis. Smaskens!


SeS

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards