Alla inlägg den 6 november 2011

Av Rebecca - 6 november 2011 23:34

Idag har varit en riktigt mysig dag. Den började... kanske inte så mysigt med läxor. Menvid två bestämde Angelica sig för att traska ner till Kallbadhuset och fika. Jag bestämde mig för att följa med, trots min kassa fot, så det gick lite långsamt. Efter en och en halv timme hade vi gått hela vägen och åt en fantastisk rostbiffsbulle på kafeet längt ut på bryggan. Underbart gott! Det gör vi igen någon gång.


På kvällen var vi hela familjen och såg på bio eftersom vi hade fått biljetter. Det blev Tintin, en film som föräldrarna gärna ville se. Jag är verkligen glad att vi såg den. Det var riktigt fint gjord och hade en intressant och spännande handling. Jag rekommenderar den starkt, även förfolk (som jag) som aldrig har haft med Tintin att göra innan. Pappa har alla de gamla serieböckerna på vinden, så de kanske åker fram nu. Vi får se.


 


SeS

Av Rebecca - 6 november 2011 00:11

Jag hatar min fot just nu. Jag pallar inte med en massa skit med kryckor och att allting tar typ tre gånger så lång tid att göra som i vanliga fall. Ingen körlektion blev det heller. Jag är depp.

Idag har jag typ bara byggt puzzel. Det är rogivande, men oproduktivt, så jag får vara duktigt och göra läxan imorgon istället. Imorgon kommer jag också att få min andra krycka så att jag slipper gå helt snett och hålla mig i alla väggarna. Kommer att bli ytterst kul i skolan på måndag. Får skaffa nytt hisskort...


Nu ska jag deppa en stund till


SeS

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards