Alla inlägg den 22 november 2011

Av Rebecca - 22 november 2011 17:23

http://lotusmagazine.se/index.html


En tidning för tjejer som gillar tjejer. Superbra idé tycker jag! När man tänker på saken kan man nästan undra hur detta inte kan ha kommit upp tidigare. Om man går till Ica finns det femtio tjejtidningar, men ingen riktar sig till lesbiska personer. Definitivt fel! Jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att detta går bra och att tidningen fortsätter. Det gör jag glad trots att jag inte är lesbisk själv, och helt ärligt skulle det vara intressant att läsa den. Det skulle vara skönt att komma bort ifrån alla de strikta sociala regler vi lever efter.

Tummen upp för detta projektet!


SeS

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards