Alla inlägg den 9 november 2011

Av Rebecca - 9 november 2011 23:42

Nej, ingen träning idag. Foten är ivägen för det. Jag hatar foten just nu. Jag funderar på att begära skilsmässa. Kan bli lite svårt...


Vad har hänt idag? Räknas: Ingenting intressant? I så fall är det det som har hänt. Tre lektioner i skolan, sovmorgon, True Blood. Typ det. Men TB var intressant idag. Jag har(åtminstone) fått för mig att detta var säsongens näst sista avsnitt. I så fall är nästa vecka sista. NEJ! Vad är en onsdag utan True Blood? Inte lika kul i alla fall.


Tror ni att jag kan prata lite mer om absolut ingenting? Ska vi slå vad? Jag tror jag klarar fyra rader till.


Idag har jag läst i DN (på internet, någon länkade, jag skulle aldrig läsa DN annars) att det finn ett företag som säjer korv där innehållsförteckningen säger att korven har 104% kött i sig. Hur kan något ha 104% av något alls? 100% är ju allt. Det hade något med vatten i köttet som försvann i korven, eller något sånt. La faktiskt inte alltihop på minnet. Men en intressant artikel var det.


Det var fyra rader. Ha! I won.


SeS

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards