Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Rebecca - 2 oktober 2011 22:53

Snacka om det. Ibland hinner man med mycket på dygnets få timmar. Ibland inte, men idag var inte en sån dag...


Började imorse med att min syrra har fått någon influensa. Jippi. Hon är supersjuk och jag håller mig långt borta ifrån henne. Har precis varit förkyld och pallar verkligen inte med något mer just nu. Jag har för bövelen inte tid att vara sjuk!


I alla fall åkte jag och pappa ut och körde sen. Hm. Kunde gått bättre. Fick bara sex stycken motorstop under den tiden, så jag är rätt nöjd. Pappa tyckte att det var förvånansvärt lite (positiv?). Jag <3 Automat.


Jag har också fått en kalldusch. Jag läste i tidningen att nobelprisen redovisas redan nästa vecka vilket var både en chock och en lättnad. Det betyder att vi kan skriva färdigt hela manuset till Nobelshowen mycket tidigare än väntat, men eftersom det var planerat enligt "väntat" (början av november) så ruckade det en hel del på mina planer. Får tänka mer på det imorgon. Hade tänkt dela ut arbetsuppgifterna till klassen då.


På TV har jag ikväll sett Starke man från förra veckan och denna veckan. Jag hatälskar det programet eftersom jag håller på att krypa ur skinnet så svinig Lars-Göran är. Men det är bra.

Jag har också sett veckans avsnitt av Gustavsson 3 tr. Det är halvkul, ganska konstigt och lite sjukt ibland, men jag gillar det. Ska se ett par veckor till innan jag bestämmer mig förom jag gillar det helt eller inte.


SeS

Av Rebecca - 2 oktober 2011 10:54

Hmm... Jag brukar inte blogga på morgonen. Vad har man att säga då egentligen?


                         


Idag ska jag och pappa övningsköra, och det blir min fjärde gång allt som allt, men första gången med en manuell. Man måste ju kunna köra manuellt på uppkörningen, så det är bara att sätta igång. 47 motorstop på tio meter. Jippi.


Dessutom måste jag plugga historia och göra klart ett halvfärdigt spanskaarbete som på något magiskt sätt har blivit uppskjutet och uppskjutet och uppskjutet så att det nu är två och en halv vecka sedan det skulle varit gjort. Pallar bara inte. Panamas ekonomi? Inte vansinnigt intresserande.


SeS

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards