Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Rebecca - 19 oktober 2011 23:56

Ja, idag har jag hunnit med mycket känns det som. Jag äter fortfarande ingenting vilket är vansinnigt irriterande, men jag har som tur var lite hull att gå på. Jag lär inte trilla av pinn i första taget.


Idag, på träninge, hade huvudtränarna med sig sin nyfödda bebis. Lilla Ellinor föddes i söndagsmorse och är gudomligt liten och söt. Tänk när mina kusiner var så små! Gulligt.


När jag åkte hem med bussen blev chauffören hotad av en man som körde som en galning, och jag satt längst fram, så jag är vittne. Blir väl lagom kul, men om det ska upp i domstol är tveksamt. De har nog inte tillräckligt att gå på ändå.


SeS

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards