Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Rebecca - 17 oktober 2011 23:28

   Ibland undrar jag om min tränare bara är ute efter att slakta oss. Mina ben är direkt döende just nu och resten av kroppen vill bara ligga ner någonstans och vila. AJ! Det gick i alla fall ganska bra på träningen om man räknar bort faktuemt att jag ramlade helt överraskande på uppvärminingen och gled fem meter nyspolad is. Mina byxor blev genomblöta!


Idag har jag haft en supermysig dejt med två av mina kompisar. Alltså ingen dejt egentligen, men ändå. Vi satt på Espresso House i tre och en halv timme och snackade, fikade och (en av oss) gjorde läxor. Så härligt att bara för ett tag skippa all pressen med läxor, projektarbete och prov och bara unna sig en eftermiddag. Rekomenderas!


Vet ni vad btw? Idag är det den 17 okrober. Då säger ni: Och? Jag svarar: BLOGGENS FÖDELSEDAG! Idag fyller byxans blogg två hela år. Grattis!



Bara för det ska ni få en liten uppdatering om mitt liv, för den i det första inlägget stämmer inte längre.

Jag är nu 18 år och går sista året på den naturvetenskapliga linjen på Malmö Borgarskola. På fritiden håller jag på med konståkning (3h/vecka) och är gymnastiktränare för trampettgruppen i GF Näset. Jag jobar som mattelärare hemma hos en familj och hjälper barnen med läxorna. Det är riktigt kul och givande! Annars gillar jag att läsa, spela golf, hänga på Foteviken, skriva och jag älskar allt som har med teater och skådespeleri att göra. Mitt dörmyrke skulle vara att bli skådespelare, men eftersom jag inte tror att det går att lyckas inom den branchen så satsar jag all energi på att få högsta betyg och komma in på läkarlinjen.


Än en gång: Grattis!


SeS

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards