Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Rebecca - 16 oktober 2011 22:12

Ja, det har jag undrat att tag nu. Det är nämligen så att någon/några av mina läsare delar mina inlägg på facebook. Jag vet, eftersom jag inte själv gör det. Jag vet inte om ni vet, men för er som inte ha en bloggplatsen-blogg så kan jag berätta att jag kan se varifrån ni kom när ni hittade bloggen (Google, Safari, någonannans blogg, osv) I alla fall är det några som kommer via facebook.

Om du har delat min blogg på facebook så får du gärna kommentera. Jag är grymt nyfiken!


Idag har jagvarit duktig. Jag har gjort hela kapitel fem till fysikprovet på tisdag. Igår gjorde jag kapitel fyra, så nu är jag officiellt färdigpluggad. Måste vara rekordtidigt för mig. Brukar alltid sitta med provplugg kvällen innan. Jag har också hjälpt Angelica och hennes kompis, de har också fysikprov, fast på något annat. Vi hade riktigt roligt =)


SeS

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards