Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Rebecca - 5 oktober 2011 21:34

Jag har en paus på onsdagar och den är mellan ca halv nio till tio på kvällen. Jag har nämligen gympa direkt efter skolan och kommer inte hem förrän åtta. Då ska jag äta middag och sedan har jag en läxläsningsstund (alltså det jag egentligen borde göra nu) fram till 22.00 då True Blood börjar.


  


Okej. Jag ska erkänna. Jag är ett stort TB-fan. Det är väldigt skumt och många tittar på mig med höjda ögonbryn när jag säger att jag sitter klistrad varje vecka (Angelica och jag har lovat att inte titta på internet, för spänningens skull)

Godric var min favorit, annars Eric och Lafayette. Favoritpar är utan tvekan Tara/Eggs och Jessica/Hoyt.


Vet ni en annan sak? Okober är min bästa bloggmånad. Jag startade bloggen i  oktober för två år sedan och oktober har alltid haft flest besökare och flest inlägg. Mina sämsta månader är juni-augusti då jag aldrig har lyckats skriva något inlägg...


Nu måste jag bli klar med läxan.


SeS

Av Rebecca - 5 oktober 2011 09:12

Ja, ni kan ju själv läsa mitt förra inlägg så fattar ni varför. Just nu har jag i alla fall ingen lust att prata om det.


Så, jag har blivit en morgonbloggare igen. Intressant, det är andra gången på mindre än en vecka. Anledningen idag är att jag inte börjar förrän 10.45 (najs) och att jag gick upp tidigare än planerat.


Dum sak hände igår! Min klocka gick sönder. Jag hatar när klockor går sönder. Den går inte längre att knäppa. Mycket deprimerande. Jag har haft den klockan i fem eller sex år. Nu måste jag skaffa en ny, men springer hela tiden och kollar på handleden som om den skulle kunna ge mig några störra upplysningar om frågan om livet, universum och allting. Suck.


Idag är det gympa med mina trampettungar =) Det är lite kul, de flesta jag har nu, ålder 8-10, har jag redan haft en gång när de var yngre. Att vara trampettledare är i alla fall jättekul och min huvudledare är ganska annorlunda än de andra i föreningen. Han vill komma någonvart med tjejerna och vi tränar hårt. Alla verkar gilla det.


Aja, måste göra mig i ordning för skolan.


SeS

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards