Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Rebecca - 15 oktober 2011 22:50

Riktigt mysigt, och det var länge sedan vi var här båda två. Jag och Angelica pluggade effektivt fysik hela eftermiddagen och efter det åt vi saken tillsammans med mamma. Jag är inte säker på vad Sakens riktiga namn är, men man har en stor stekhäll mitt på bordet och en massa små stekjärn som man själv lägger på vad man vill ha och tillagar efter hand. Riktig mysmat!


Jag har komit över en bok som heter Hemligheter om män varje kvinna bör veta. Den är från 1990, alltså äldre än jag själv, men riktigt intressant. Den psykologi jag är mest intresserad av är skillnaden mellan mäns och kvinnors tankesätt och hur vi sabbar för varandra genom att tro att vi gör rätt. Påminner om Män är från Mars... Den ska jag nog läsa om, nu när jag tänker på det.


SeS

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards