Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Rebecca - 14 oktober 2011 23:52

Idag hade vi alldeles för lite att göra på vår håltimme. Vi satt i cafeet, några på ena sidan och några på andra sidan. En av dem som satt på andra sidan drog fram sin android och använde appen AK47a till att låtsas skjuta på oss. En som satt på min sida tog fram sin android och svarade genom att "skydda" oss från kulorna med sitt lasersvärd. Som någon sa: det blir inte mycket nördigare än såhär.


Idag är det fredagsmys och vi har ätit hemalagad thaimat och tittat på Tillbaka till framtiden II. Underbar film. Vet ni att framtiden där är 2015. Vi har alltså knappt tre år på oss att skapa flygande bilar, "hoverboards" osv. Ska bli kul att se.


SeS

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards