Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Rebecca - 13 oktober 2011 21:54

OMG jag låter som en kändis när jag döper inlägget till sådant. Egentligen var det ju inte riktigt lika coolt i verkligheten...


Imorse började jag tjugo över åtta, ensam på mattehjälpen. Det var som tur var bara en elev där, så vi klarade oss bra. Jag hade med mig två klara puzzel och ett par lådor. När klockan blev nio mötte jag upp med journalisten och vi snackade ett tag. Sedan ville han ta bilder och tog typ 200 stycken. Han fotade mer bilder på en gång än vad det finns bilder på mig ifrån hela mitt liv!


Efter det klarade vi oss igenom en busenkel kemilab och var framme vid dagens stora händelse: skolfoto. Måste bara säga en sak. Min klass är späckad med invandrarkillar (no offence) och de brukar klä sig ganska slappt. Idag hade alla, om inte hel kostym, så i alla fall skjorta och kavaj. Vilken skillnad! De blev riktigt snygga allihop. Kanske är vi naturare inte förlorade, vi kan vara snygga om vi vill.

Vi hade i alla fall 30-tal som tema. Alla tjejerna hade tagit stenhårt på temat, och vi hade folk spetshandskar, fina hattar och pärlhalsband. Alla hade klänningar och var jättefina. Kommer att bli ett jättebra foto.


SeS

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards