Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Rebecca - 7 oktober 2014 15:03

Det här är en blogg (och poäng för veckans geni går till Grönvall). Vad jag ville ha sagt med det där var egentligen att det här har varit en blogg, en ganska aktiv och ganska populär sådan. En gång i tiden. Jag var på väg in på min andra blogg, men skrev fel och hamnade här istället. Long time no see. 

Och eftersom jag råkade hamna här så blev jag lite sugen på att kanske starta den här bloggen igen. När jag läser vad jag har skrivit innan så är det ju som en dagbok, och det or mysigt att ta i framtiden. Så kanske startar jag den här igen.

Om det finns någon som följer den här bloggen och nu ramlar in här igen så tänkte jag bara uppdatera lite av de stora förändringarna som har skett i mitt liv sen jag slutade:

- Jag tog studenten med högsta betyg

- Jag började plugga till läkare vid Lunds universitet och går nu mitt tredje år

- Jag flyttade hemifrån och bor nu på världens bästa korridor

- Jag blev tillsammans med min nuvarande pojkvän

- Jag började tävla i konståkning, och tränar nu 4-5 ggr i veckan

- Min syster flyttade till Lund och spelar inte längre fotboll. Hon pluggar väg och vatten

- Jag är en stabil medlem i vikingabyn sedan några år


Så lite har hänt, men så är det. Under de närmaste dagarna får vi se om jag börjar blogga här igen. Om jag gör det, så hörs vi snart.


SeS

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards