Alla inlägg den 31 oktober 2014

Av Rebecca - 31 oktober 2014 19:52

Det finns inget som är så tråkigt som att sitta ensam hemma och plugga en fredag. Det är mörkt ute, hela korridoren har glada för alla är klara med tentorna idag (utom jag för jag har den nästa fredag) och allt känns helt jäkla värdelöst. Vet att det är tentaångesten som talar, men orkar inte vara positiv just nu. En vecka till med denna skiten och sen en tenta som jag antagligen inte ens blir godkänd på. Det är inte särskilt upplyftande.

Nåja, när klocka  blir nio ska jag titta på film, gick någon Halloweenfilm på trean tror jag, och bygga puzzel. Någon måtta på det här eländet får det ju vara. Jag tycker inte om att vara nere.


Bröstcancer, ovariecancer och cervixcancer (livmoderhals) är det som gäller idag. Har du haft någon av dessa sjukdomar och skulle kunna tänka dig att skriva ihop en liten erfarenhetshistoria från det så skulle det vara guld värt för mig. #hjälpenläkarstudent


SeS

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards