Alla inlägg den 14 oktober 2014

Av Rebecca - 14 oktober 2014 11:28

Jag vet inte riktigt hur det gick till, för jag brukar vara i fas i veckorna. Men det var nog för att jag missat lite förra veckan, som jag fick ta igen i helgen, och då började jag försent med denna veckans grejor. Typiskt. Hur jag än gör kommer jag inte att bli klar, och det känns lite surt. Menmen, det är inte lönt att stressa upp sig över. Får väl göra det som blir över i början på nästa vecka. Det är ändå sista veckan, så jag kommer ju inte ha det hängandes efter mig för all framtid.

Håller på med hudsjukdomar just nu. Melanom, nässelutslag, blåsor, allt sånt. Kanske inte det mest upphetsande i den här världen, men det är väl lite intressant. Framförallt är det väl svårt att kunna skilja på två tusen olika sorters utslag. Hur är det möjligt att veta just vilken? Jag är åtminstone väldigt glad att jag inte har någon av de värre, för det ser ut att göra ont... Tips, googla inte hudsjukdomar. Man mår ganska dåligt ganska snabbt.

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards