Alla inlägg den 18 oktober 2014

Av Rebecca - 18 oktober 2014 01:14

Jag skrev häromdagen om att vi höll på med en styrkechallenge på korridoren. Idag var det dag 30 och jag var den enda som var kvar. Jag klarade det! Är så löjligt stolt över mig själv. Har startat en liknande grej innan, men då åkte jag bort efter typ en vecka och kom av mig. Men denna gången har jag hållit ut från början till slut. 5 minuter plankan, 250 squats och 150 crunches. Jag har rätt att vara nöjd.


Idag är det ju fredag (eller var, det är tidig lördag nu) så det var konståkningsdags. Vi hade overly fancy friday, så det blev glitterklänning och allt. Fancy friday betyder att vi ska ha lite finare än vi brukar köra på träning, och overly fancy friday betyder att man ska go all the way. Hann inte med att fixa en frisyr, men annars var det klänning och strumpbyxor som gällde. Sedan sätter tränaren igång allas programmusik i en lista på repeat och sen kör vi för kung och fosterland. Hann köra fem gånger idag tror jag. Åkte tyvärr inte så bra, för vi har ändrat i mitt program, men det kommer väl med lite tid. 

Nu är hela golvet i alla fall täckt med glitter, vilket är lite synd för jag tyckte att jag precis blivit av med det sista i hörnen sen i våras. Nu är det kört igen. Får dra fram dammsugaren imorgon.


SeS

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards