Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av Rebecca - 8 oktober 2014 11:37

Haha, besökte aldrig bloggen igår och kollade hur den såg ut. Gjorde det idag och såg att det var jultema fortfarande. Här har det varit jul i flera år =P. Ska rensa upp och röja ner, som Mulle Meck säger, och byta ut lite färger och Frågan, och lite sådant. Den andra bloggen har ju varit aktiv, så jag vet åtminstone hur funktionerna fungera. Man får vara glad för det lilla.

Känner väldigt mykcet för att sätta igång denna bloggen igen, så jag tror att jag gör det. Vi får se hur länge det varar, men jag brukar kunna hålla på ett tag när jag väl satt igång

Nu är det snart dags för lunch och sedan föreläsning. Om den är tråkigt kanke jag gör röjandet då. Vi får se =) Kanske hörs redan i eftermiddag igen.


Ses


((Skrattar ihjäl mig. Höll på att posta hela inlägget på puzzelbloggen istället för här. Förvirrad much?))

Presentation


Ljuva studentliv: läkarplugg, konståkning, korridor, vikingaliv. Det hade varit tråkigt om man var normal...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Testar du saker du får tips om på bloggar? Recept, pyssel, böcker, frisyrer, aktiviteter osv
 Ofta! Stor anledning till att jag läser
 Ibland. Om det är något som passar mig
 Ibland. Om det är enkelt/billigt/tar kort tid
 Sällan. Bara om det tillhör mina intressen redan
 Aldrig. Tycker bara det är kul att läsa om andras försök
 Aldrig. Punkt.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards